.

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

ΑΠΕΧΩ, ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ




                                      
                                      ΨΗΦΙΖΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:

-Εκχωρώ εν λευκώ και χωρίς την παραμικρή μου κατοχύρωση την ευθύνη και το δικαίωμά μου στη λήψη  των πιο ζωτικών από τις αποφάσεις που με αφορούν.

-Αυτοκαταργούμαι ως πολιτικό ον, ιδιωτεύω και μεταβάλλομαι σε υπήκοο, αφού παραιτούμαι από την αυτοπρόσωπη πολιτική δράση και συμμετοχή στις κοινές υποθέσεις, επιτρέποντας σε παρασιτικούς επαγγελματίες της πολιτικής «μεσιτείας» να με «εκπροσωπούν», να μιλούν και να ενεργούν για λογαριασμό μου και «εν ονόματί» μου, χωρίς να με γνωρίζουν ή να τους γνωρίζω προσωπικά και χωρίς να έχουν καμμία ειδική και συγκεκριμένη εξουσιοδότηση από εμένα.

-Χάνω κάθε δικαίωμα να διαμαρτύρομαι, ή να καταγγέλλω για εξαπάτησή μου από τους «εκπροσώπους» μου, αφού έχω συναινέσει ανεύθυνα να (με) κυβερνήσει άνευ όρων ο εκάστοτε πλειοψηφών τους, έστω κι αν δεν τον ψήφισα.

-Απέχω από τη διαχείριση τής ύπαρξής μου, περιθωριοποιούμαι και ανέχομαι να ετεροκαθορίζομαι πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά.

ΑΠΕΧΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:

-Κάνω το πρώτο βήμα προς την επανανακάλυψη τής αυθεντικής πολιτικής (δηλαδή της κατάργησης τής πονηρής  ιεραρχικής διάκρισης σε αποφασίζοντες και υπακούοντες) και προς την ανάκτηση της πολιτικής μου οντότητας.

-Δίνω μια ευκαιρία στην ανάδυση τής αυθεντικής (=ισότιμης) κοινωνικής συλλογικότητας (δηλ. χωρίς αντικοινωνικές διακρίσεις σε «επαγγελματίες» αποφασίζοντες και ψηφοφόρο αγέλη) και δρομολογώ την πραγμάτωση του αυτοκαθορισμού μου ως πλήρως αθρώπινου όντος.

-Δεν επιτρέπω να με ειρωνεύονται αυτοί που μου «αναγνωρίζουν» ως «ιερό δικαίωμα» να «αποφασίζω»  για το ποιός θα αποφασίζει για μένα, ενώ ταυτόχρονα με κολακεύουν ως δήθεν «κυρίαρχο λαό».

-Δεν συναινώ,  δεν ευθύνομαι και άρα δεν έχω καμμία υποχρέωση να υπακούσω σε καμμία απόφαση, που ενώ με αφορά, ελήφθη ερήμην μου και εξ’ ονόματός μου, χωρίς τη δική μου γνώμη, διαπραγμάτευση και ευθύνη.

                                                      ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΥΠΗΚΟΩΝ

 
  Δείτε επίσης:
- ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΡΘΑΝ!  (του Κλείτορα)
- ΕΥΡΩΠΗ: ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ (τού Γιώργου Οικονόμου)
- ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ (τού Γιώργου Οικονόμου)
- ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ή ΝΙΩΘΟΥΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ
- ΠΕΡΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
- Ο ΠΟΛΙΤΗΣ, Ο ΥΠΗΚΟΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΜΜΑ-ΤΙΑΣΜΕΝΟΣ

3 σχόλια:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=34OCz7kGmaE

    kleitor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και το αιώνιο ζήτημα : η αποχή είναι μια συνειδητή σύμφωνα με την ανάρτηση κατάσταση που θα μείνει όμως μια ατομική υπόθεση,δεν θα πάρει ομόφωνη αποδοχή διότι όσοι και να το συνειδητοποιήσουν ποτέ δεν θα είναι αρκετοί απέναντι σε αυτούς που συντηρούν το σύστημα και θα ψηφίζουν. Μια μελαγχολία, αλλά και ένα ''δεν γαμιέται", τα έχω καλά με τον εαυτό μου, η ζωή είναι σύντομη, πιθανότατα δεν θα προλάβω να δω να αλλάζει το σύστημα, να φύγει η αντιπροσώπευση, άρα μέχρι να φύγω κάνω πολιτική με την στάση μου, τις αντιλήψεις μου, την ζωή μου δηλαδή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @
      "άρα μέχρι να φύγω κάνω πολιτική με την στάση μου, τις αντιλήψεις μου, την ζωή μου δηλαδή.."

      Μα δεν υπήρξε ποτέ άλλος τρόπος να κάνεις πολιτική... Οι εφευρέτες της πολιτικής, οι πρώτοι πολίτες της Ιστορίας, έτσι ακριβώς την αντιλαμβάνονταν.

      Διαγραφή